wybierz kategorię

słownik

 

Można narzekać, ale każdy fach ma swój własny slang. Mediaplanerzy posługują się zbitkami angielskich i polskich słów, które ułatwiają pracę ludziom z branży. Jeżeli potrzebujesz znaleźć tłumaczenie używanej przez branżę terminologii, sięgnij do naszego słownika.

szkolenia

 

Inwestując pieniądze w reklamę warto od podszewki poznać możliwości efektywnego jej wykorzystania. Podczas skrojonych na miarę (wspólnie ustalamy tematykę i długość trwania) warsztatów "planowanie mediów" możemy w pigułce opowiedzieć o naszej pracy i odpowiedzieć na pytania.

materiały

 

W tym dziale umieściliśmy przydatne materiały do pobrania. Znajdziesz tam formatkę briefu mediowego, który sprawnie porządkuje informacje na temat Twojego zlecenia. Niezależnie od tego, czy dotyczy planowania mediów, zakupu mediów ogólnie, zakupu prasy, czy zakupu outdooru.