klient:

JZO

zakres obsługi:
Działania niestandardowe, Internet, Prasa, TV
O projekcie:

Całość działań reklamowych zapoczątkowaliśmy realizowaną wraz z TVP akcją specjalną: „Dzień dla wzroku”. W „Pytaniu na Śniadanie” wypowiadał się prezes JZO Mirosław Nowak i specjaliści. Dodatkowo zapraszaliśmy wszystkich na ul. Woronicza 17 na bezpłatne badania wzroku. Kampania telewizyjna opierała się głównie na spotach 30 sekundowych, dopełnionych 15 i 8 sekundowymi i była emitowana w stacjach TVP 1 i 2, Polsacie i stacjach tematycznych TVN, Polsat i At media. W internecie główną edukacyjną rolę odegra strona internetowa poświęcona kampanii – www.zobacztozjzo.com.pl. Zamiast planowanego 70-cio procentowego, klient zanotował 120-sto procentowy wzrost sprzedaży.

 

Kreacja: Schulz