partnerstwo

Dbamy o budowanie wyjątkowych relacji z naszymi Klientami. Ich siła przekłada się na efekty działań reklamowych, a wypływa z mediowej empatii, zrozumienia problemu i umiejętności współpracy w najbardziej wymagających projektach.

inteligencja

Można ją nazywać „szóstym zmysłem”, intuicją lub myśleniem „out of the box”. My, nieszablonowe podejście nazywamy inteligencją mediową. Dzięki niej potrafimy odnaleźć, zaskoczyć i przekonać do produktu każdego Konsumenta.

wiedza

Bez niej, po prostu, się nie da. Jedna jej strona to długoletnie i wciąż poszerzane doświadczenie naszych pracowników. Druga to zdroworozsądkowe traktowania szerokiego zakresu badań, którymi dysponujemy i tych, które możemy przeprowadzić.

Dla mnie zawsze najważniejszy jest człowiek. Dlatego w firmie stawiamy na relacje. Relacje między pracownikami, relacje z klientem.

PREZES ZARZĄDU

Jarosław Teper

W branży mediowej pracuje od blisko ćwierćwiecza. I od zeszłego wieku. Słowem: długo. Zaczynał w globalnych, sieciowych domach mediowych, by następnie wybrać mniejsze firmy, ale większe wyzwania. Prowadził też wykłady z planowania mediów dla studentów Uniwersytetu Jagiellońskiego. Jest właścicielem IQ Media – firmy wybudowanej na fundamencie jego wiedzy i doświadczenia. Prywatnie zapalony brydżysta, miłośnik science fiction i fantasy.