Archive

Całość działań reklamowych zapoczątkowaliśmy realizowaną wraz z TVP akcją specjalną: „Dzień dla wzroku”. W "Pytaniu na Śniadanie" wypowiadał się prezes JZO Mirosław Nowak i specjaliści. Dodatkowo zapraszaliśmy wszystkich na ul. Woronicza 17 na bezpłatne badania wzroku. Kampania telewizyjna opierała się głównie na spotach 30 sekundowych, dopełnionych...

Jeszcze przed otwarciem Galerii przygotowaliśmy szeroki raport dotyczący aktywności mediowej konkurencji. Dokonaliśmy również przeglądu działań w social media, a także eventów prowadzonych przez poszczególne centra handlowe. Celem późniejszej współpracy z Klientem była promocja w mediach lokalnych aktualnych wydarzeń w centrum i zwiększenie liczby klientów Galerii. Przy kampaniach...

Celem kampanii była budowa nowej świadomości marki, komunikacja zmiany wizerunku i oferty produktowej - wypromowanie marek własnych. Klientowi zależało również na zwiększeniu sprzedaży reklamowanych produktów oraz liczby odwiedzin, zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i w e-sklepie. Charakter wizerunkowy, informujący o zmianie koncepcji marki, przełożyliśmy na nośniki...

Otwarciu nowego Factory w Krakowie towarzyszyła prowadzona przez nas kampania reklamowa, po zakończeniu której Klient zdecydował się powierzyć nam obsługę wszystkich swoich outletów. Prowadziliśmy dla Klienta kompleksowe działania: zarówno w zakresie zakupu mediów, jak i szkoleń mediowych. Klient był stale obecny reklamowo, na outdoorze, w radiu, w...

Kampania była skierowana do kobiet z dużych miast. Dlatego też wykorzystaliśmy przede wszystkim nośniki outdoorowe typu citylight, LEDy, a także nośniki wewnątrz komunikacji miejskiej. W kolejnych latach kampania podtrzymująca świadomość marki emitowana była w Internecie, głównie na spotach w serwisach VoD, portalach horyzontalnych i pakietach...