Archive

Całość działań reklamowych zapoczątkowaliśmy realizowaną wraz z TVP akcją specjalną: „Dzień dla wzroku”. W "Pytaniu na Śniadanie" wypowiadał się prezes JZO Mirosław Nowak i specjaliści. Dodatkowo zapraszaliśmy wszystkich na ul. Woronicza 17 na bezpłatne badania wzroku. Kampania telewizyjna opierała się głównie na spotach 30 sekundowych, dopełnionych...

W 2011 roku prowadziliśmy pierwszą kampanię informacyjna, skupialiśmy się wówczas nad wzrostem świadomości marki oraz wzrostem sprzedaży. Kampania przeprowadzona była na portalach tematycznych i biznesowych. W 2018 - 2020 roku ponownie związaliśmy się z klientem. Tym razem kampania adresowana była bardziej to klienta B2B. Założenie...

Prowadziliśmy dla Matrasa zarówno działania ogólnopolskie jak i działania lokalne. Największa kampania miała charakter sprzedażowy i była prowadzona w telewizji. Jej celem była promocja sprzedaży podręczników i artykułów szkolnych w okresie powrotu do szkoły. Wspierająco prowadziliśmy stale działania lokalne np. obecność Matrasa na Targach Książki, czy promocję...

Gobarto to nowa marka wędlin, dostępna w wybranych regionach Polski. Dlatego też do pierwszej kampanii dobraliśmy taki split mediów, który pozwala na prowadzenie skutecznych i sprofilowanych działań regionalnych. Obejmowały one outdoor i Internet, mocno targetowane na wybrane miejscowości. W kampanii wykorzystaliśmy również prasę regionalną – tytuły dobieraliśmy...

Jeszcze przed otwarciem Galerii przygotowaliśmy szeroki raport dotyczący aktywności mediowej konkurencji. Dokonaliśmy również przeglądu działań w social media, a także eventów prowadzonych przez poszczególne centra handlowe. Celem późniejszej współpracy z Klientem była promocja w mediach lokalnych aktualnych wydarzeń w centrum i zwiększenie liczby klientów Galerii. Przy kampaniach...

Celem tej kampanii społecznej był wzrost świadomości problemu smogu w Krakowie. Skierowana do mieszkańców emitowana została na pięciu nośnikach led o wysokiej częstotliwości wyświetleń, a także na siatce wielkoformatowej w centrum miasta. Wszystkie sześć lokalizacji zostało starannie dobranych pod kątem wielkości „trafficu”.   Kreacja: Opus B ...