Archive

Prowadziliśmy dla Matrasa zarówno działania ogólnopolskie jak i działania lokalne. Największa kampania miała charakter sprzedażowy i była prowadzona w telewizji. Jej celem była promocja sprzedaży podręczników i artykułów szkolnych w okresie powrotu do szkoły. Wspierająco prowadziliśmy stale działania lokalne np. obecność Matrasa na Targach Książki, czy promocję...

Planując kampanie dla Kakadu wybieraliśmy różnorodne formaty outdoorowe, kierując się przede wszystkim odległością od sklepów Klienta w danym mieście. Wybór takich lokalizacji miał dla nas kluczowe znaczenie, gdyż wiele z kampanii dotyczyło promocji konsumenckich, ważne więc, aby dotrzeć z komunikatem do grupy celowej jak najbliżej...

Jeszcze przed otwarciem Galerii przygotowaliśmy szeroki raport dotyczący aktywności mediowej konkurencji. Dokonaliśmy również przeglądu działań w social media, a także eventów prowadzonych przez poszczególne centra handlowe. Celem późniejszej współpracy z Klientem była promocja w mediach lokalnych aktualnych wydarzeń w centrum i zwiększenie liczby klientów Galerii. Przy kampaniach...

Otwarciu nowego Factory w Krakowie towarzyszyła prowadzona przez nas kampania reklamowa, po zakończeniu której Klient zdecydował się powierzyć nam obsługę wszystkich swoich outletów. Prowadziliśmy dla Klienta kompleksowe działania: zarówno w zakresie zakupu mediów, jak i szkoleń mediowych. Klient był stale obecny reklamowo, na outdoorze, w radiu, w...

Współpraca reklamowa dla marki Blachotrapez rozpoczęła się od kampanii telewizyjnej, której celem była budowa świadomości marki. Dlatego też komunikat pojawił się wyłącznie stacjach głównych. Kolejne działania koncentrowały się na ogólnopolskiej obecności w radiu oraz na outdoorze. W przypadku kampanii outdoorowej wybieraliśmy nośniki w największych miastach ale również...