Aksam/Beskidzkie
Głównym zadaniem kampanii było przekazanie informacji, że marka Beskidzkie to nie tylko paluszki, ale również inne słone przekąski i docelowo zwiększenie sprzedaży portfolio produktowego Klienta. Wraz z odpowiedzialną za kreację agencją reklamową, zaangażowaliśmy do kampanii celebrytę – Piotra Żyłę. Był to okres, kiedy Piotr odnosił pierwsze znaczące sukcesy zawodowe, a jego postać zaczęła być rozpoznawalna nie tylko wśród fanów skoków narciarskich. Aby zwiększyć poziom zaangażowania klientów, przeprowadziliśmy na Facebooku konkurs, którego ideą było odgadnięcie „co zrobi Piotr”? Działania w telewizji obejmowały spot 30-sekundowy ogólny oraz trzy spoty 15-sekundowe, każdy dedykowany jednemu produktowi. Internet – kampania z mocnym wykorzystaniem spotów, wzmocniona klasycznymi działaniami zasięgowymi oraz konkursem prowadzonym na Facebooku. Ważnym założeniem kampanii było również uzyskanie synergii działań TV z online, dlatego rozwiązanie konkursu odbyło się w telewizji. Jako ostatni spot kampanii, wykupiliśmy spot pozycjonowany, w którym Piotr Żyła ogłosił, kto został zwycięzcą konkursu internetowego. Dodatkowym atutem kampanii było podjęcie współpracy z Piotrem w idealnym momencie. Była to pierwsza kampania reklamowa z jego udziałem. Zaangażowanie Piotra odbiło się szerokim echem: dzięki wirusowości materiału, kampanią zainteresowały się też media, co sprawiło, że byliśmy obecni na stronie głównej Youtube przez kilka dni!
Kreacja: Schulz