Archive

Bezpośrednim celem działań było przekierowanie jak największej ilości osób na stronę konkursową. Kampania składała się z dwóch kanałów dotarcia do konsumentów. Po pierwsze, z wizerunkowej kampanii na nośnikach zewnętrznych, która przede wszystkim miała „zajawić” konkurs i poinformować odbiorców o dostępności obuwia w wybranych sklepach. Na nośnikach umieszczone było...

Dzięki doskonałym relacjom z mediami, udało się nam przeprowadzić kampanię bez opłat za media. Problem smogu był już wcześniej szeroko omawiany w prasie, w Internecie – wymagał jednak wsparcia klasyczną kampanią reklamową. Efekt skumulowanych działań PR’owych oraz reklamowych przeszedł nasze oczekiwania: fanpage Stowarzyszenia polubiło ponad...

Prowadziliśmy dla Matrasa zarówno działania ogólnopolskie jak i działania lokalne. Największa kampania miała charakter sprzedażowy i była prowadzona w telewizji. Jej celem była promocja sprzedaży podręczników i artykułów szkolnych w okresie powrotu do szkoły. Wspierająco prowadziliśmy stale działania lokalne np. obecność Matrasa na Targach Książki, czy promocję...

Planując kampanie dla Kakadu wybieraliśmy różnorodne formaty outdoorowe, kierując się przede wszystkim odległością od sklepów Klienta w danym mieście. Wybór takich lokalizacji miał dla nas kluczowe znaczenie, gdyż wiele z kampanii dotyczyło promocji konsumenckich, ważne więc, aby dotrzeć z komunikatem do grupy celowej jak najbliżej...

Gobarto to nowa marka wędlin, dostępna w wybranych regionach Polski. Dlatego też do pierwszej kampanii dobraliśmy taki split mediów, który pozwala na prowadzenie skutecznych i sprofilowanych działań regionalnych. Obejmowały one outdoor i Internet, mocno targetowane na wybrane miejscowości. W kampanii wykorzystaliśmy również prasę regionalną – tytuły dobieraliśmy...

Jeszcze przed otwarciem Galerii przygotowaliśmy szeroki raport dotyczący aktywności mediowej konkurencji. Dokonaliśmy również przeglądu działań w social media, a także eventów prowadzonych przez poszczególne centra handlowe. Celem późniejszej współpracy z Klientem była promocja w mediach lokalnych aktualnych wydarzeń w centrum i zwiększenie liczby klientów Galerii. Przy kampaniach...

Celem kampanii była budowa nowej świadomości marki, komunikacja zmiany wizerunku i oferty produktowej - wypromowanie marek własnych. Klientowi zależało również na zwiększeniu sprzedaży reklamowanych produktów oraz liczby odwiedzin, zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i w e-sklepie. Charakter wizerunkowy, informujący o zmianie koncepcji marki, przełożyliśmy na nośniki...

Otwarciu nowego Factory w Krakowie towarzyszyła prowadzona przez nas kampania reklamowa, po zakończeniu której Klient zdecydował się powierzyć nam obsługę wszystkich swoich outletów. Prowadziliśmy dla Klienta kompleksowe działania: zarówno w zakresie zakupu mediów, jak i szkoleń mediowych. Klient był stale obecny reklamowo, na outdoorze, w radiu, w...

Współpraca reklamowa dla marki Blachotrapez rozpoczęła się od kampanii telewizyjnej, której celem była budowa świadomości marki. Dlatego też komunikat pojawił się wyłącznie stacjach głównych. Kolejne działania koncentrowały się na ogólnopolskiej obecności w radiu oraz na outdoorze. W przypadku kampanii outdoorowej wybieraliśmy nośniki w największych miastach ale również...

Kampania była skierowana do kobiet z dużych miast. Dlatego też wykorzystaliśmy przede wszystkim nośniki outdoorowe typu citylight, LEDy, a także nośniki wewnątrz komunikacji miejskiej. W kolejnych latach kampania podtrzymująca świadomość marki emitowana była w Internecie, głównie na spotach w serwisach VoD, portalach horyzontalnych i pakietach...