Archive

Całość działań reklamowych zapoczątkowaliśmy realizowaną wraz z TVP akcją specjalną: „Dzień dla wzroku”. W "Pytaniu na Śniadanie" wypowiadał się prezes JZO Mirosław Nowak i specjaliści. Dodatkowo zapraszaliśmy wszystkich na ul. Woronicza 17 na bezpłatne badania wzroku. Kampania telewizyjna opierała się głównie na spotach 30 sekundowych, dopełnionych...

Prowadziliśmy dla Matrasa zarówno działania ogólnopolskie jak i działania lokalne. Największa kampania miała charakter sprzedażowy i była prowadzona w telewizji. Jej celem była promocja sprzedaży podręczników i artykułów szkolnych w okresie powrotu do szkoły. Wspierająco prowadziliśmy stale działania lokalne np. obecność Matrasa na Targach Książki, czy promocję...

Celem kampanii była budowa świadomości i wizerunku marki, zwiększenie sprzedaży, wsparcie i poszerzenie kanału dystrybucji. Przeprowadziliśmy pierwszą (dla klienta) kampanię telewizyjną, prowadziliśmy działania w internecie (głównie na spotach) w portalach VoD i YT.   Kreacja: Opus B ...

Gobarto to nowa marka wędlin, dostępna w wybranych regionach Polski. Dlatego też do pierwszej kampanii dobraliśmy taki split mediów, który pozwala na prowadzenie skutecznych i sprofilowanych działań regionalnych. Obejmowały one outdoor i Internet, mocno targetowane na wybrane miejscowości. W kampanii wykorzystaliśmy również prasę regionalną – tytuły dobieraliśmy...

Głównym zadaniem kampanii było przekazanie informacji, że marka Beskidzkie to nie tylko paluszki, ale również inne słone przekąski i docelowo zwiększenie sprzedaży portfolio produktowego Klienta. Wraz z odpowiedzialną za kreację agencją reklamową, zaangażowaliśmy do kampanii celebrytę – Piotra Żyłę. Był to okres, kiedy Piotr odnosił pierwsze znaczące...

Współpraca reklamowa dla marki Blachotrapez rozpoczęła się od kampanii telewizyjnej, której celem była budowa świadomości marki. Dlatego też komunikat pojawił się wyłącznie stacjach głównych. Kolejne działania koncentrowały się na ogólnopolskiej obecności w radiu oraz na outdoorze. W przypadku kampanii outdoorowej wybieraliśmy nośniki w największych miastach ale również...

Do kampanii wykorzystaliśmy standardowe spoty 30” i 15”, które wsparliśmy rzadko wykorzystywanym formatem pozycjonowanych w bloku spotów 5” – dzięki temu reklama była bardziej widoczna w porównaniu z konkurencją, pomimo mniejszego budżetu. Klientowi zależało na długotrwałej kampanii, dlatego żeby zoptymalizować koszty i utrzymać GRP na zbliżonym...

Głównym celem biznesowym kampanii był wzrost świadomości marki za pomocą wdrożenia nowej komunikacji, która rzuca wyzwanie konwenansom kobiecości. Z mediowego punku widzenia wyzwaniem było dotarcie do jak największej ilości osób z grupy docelowej oraz zaangażowanie konsumentek w życie marki. Dlatego kampania przeprowadzana była w telewizji...

Celem działań było wprowadzenie na rynek nowego produktu – serów żółtych w plastrach oraz promocja konkursu związanego z ich zakupem. Postawiliśmy na kampanię spotową na tvnplayer.pl oraz videoad na onet.pl. Do kampanii displayowej wybraliśmy portale o najlepszym affinity index. Jako dopełnienie zastosowaliśmy działania na forach internetowych. Dzięki zastosowaniu...