Archive

Bezpośrednim celem działań było przekierowanie jak największej ilości osób na stronę konkursową. Kampania składała się z dwóch kanałów dotarcia do konsumentów. Po pierwsze, z wizerunkowej kampanii na nośnikach zewnętrznych, która przede wszystkim miała „zajawić” konkurs i poinformować odbiorców o dostępności obuwia w wybranych sklepach. Na nośnikach umieszczone było...

Kampania dla marki BARWA SIARKOWA była kampanią konkursową, dedykowaną dla młodych konsumentów w wieku 14- 18 lat. Głównym wyzwaniem dla działań mediowych było nie tylko dotarcie do dużej ilości osób z grupy docelowej, ale przede wszystkim wysoka konwersja (zgłoszenie do konkursu). Działania prowadzone były w...

Całość działań reklamowych zapoczątkowaliśmy realizowaną wraz z TVP akcją specjalną: „Dzień dla wzroku”. W "Pytaniu na Śniadanie" wypowiadał się prezes JZO Mirosław Nowak i specjaliści. Dodatkowo zapraszaliśmy wszystkich na ul. Woronicza 17 na bezpłatne badania wzroku. Kampania telewizyjna opierała się głównie na spotach 30 sekundowych, dopełnionych...

W 2011 roku prowadziliśmy pierwszą kampanię informacyjna, skupialiśmy się wówczas nad wzrostem świadomości marki oraz wzrostem sprzedaży. Kampania przeprowadzona była na portalach tematycznych i biznesowych. W 2018 - 2020 roku ponownie związaliśmy się z klientem. Tym razem kampania adresowana była bardziej to klienta B2B. Założenie...

Celem kampanii była budowa świadomości i wizerunku marki, zwiększenie sprzedaży, wsparcie i poszerzenie kanału dystrybucji. Przeprowadziliśmy pierwszą (dla klienta) kampanię telewizyjną, prowadziliśmy działania w internecie (głównie na spotach) w portalach VoD i YT.   Kreacja: Opus B ...

Gobarto to nowa marka wędlin, dostępna w wybranych regionach Polski. Dlatego też do pierwszej kampanii dobraliśmy taki split mediów, który pozwala na prowadzenie skutecznych i sprofilowanych działań regionalnych. Obejmowały one outdoor i Internet, mocno targetowane na wybrane miejscowości. W kampanii wykorzystaliśmy również prasę regionalną – tytuły dobieraliśmy...

Głównym zadaniem kampanii było przekazanie informacji, że marka Beskidzkie to nie tylko paluszki, ale również inne słone przekąski i docelowo zwiększenie sprzedaży portfolio produktowego Klienta. Wraz z odpowiedzialną za kreację agencją reklamową, zaangażowaliśmy do kampanii celebrytę – Piotra Żyłę. Był to okres, kiedy Piotr odnosił pierwsze znaczące...

Jeszcze przed otwarciem Galerii przygotowaliśmy szeroki raport dotyczący aktywności mediowej konkurencji. Dokonaliśmy również przeglądu działań w social media, a także eventów prowadzonych przez poszczególne centra handlowe. Celem późniejszej współpracy z Klientem była promocja w mediach lokalnych aktualnych wydarzeń w centrum i zwiększenie liczby klientów Galerii. Przy kampaniach...

Celem kampanii była budowa nowej świadomości marki, komunikacja zmiany wizerunku i oferty produktowej - wypromowanie marek własnych. Klientowi zależało również na zwiększeniu sprzedaży reklamowanych produktów oraz liczby odwiedzin, zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i w e-sklepie. Charakter wizerunkowy, informujący o zmianie koncepcji marki, przełożyliśmy na nośniki...

Otwarciu nowego Factory w Krakowie towarzyszyła prowadzona przez nas kampania reklamowa, po zakończeniu której Klient zdecydował się powierzyć nam obsługę wszystkich swoich outletów. Prowadziliśmy dla Klienta kompleksowe działania: zarówno w zakresie zakupu mediów, jak i szkoleń mediowych. Klient był stale obecny reklamowo, na outdoorze, w radiu, w...