Archive

Współpraca reklamowa dla marki Blachotrapez rozpoczęła się od kampanii telewizyjnej, której celem była budowa świadomości marki. Dlatego też komunikat pojawił się wyłącznie stacjach głównych. Kolejne działania koncentrowały się na ogólnopolskiej obecności w radiu oraz na outdoorze. W przypadku kampanii outdoorowej wybieraliśmy nośniki w największych miastach ale również...

Do kampanii wykorzystaliśmy standardowe spoty 30” i 15”, które wsparliśmy rzadko wykorzystywanym formatem pozycjonowanych w bloku spotów 5” – dzięki temu reklama była bardziej widoczna w porównaniu z konkurencją, pomimo mniejszego budżetu. Klientowi zależało na długotrwałej kampanii, dlatego żeby zoptymalizować koszty i utrzymać GRP na zbliżonym...

Pierwsza odsłona kampanii miała charakter edukacyjno –informacyjny, emitowano spoty 45 sekundowe w telewizji internetowej (player.pl oraz vod.pl), spoty wyświetlane były również na portalach kobiecych wp.tv, serwisach z grupy edipresse i marquard. Kampania dodatkowo wspierana była kampanią dipslayową na portalach dopasowanych do grupy odbiorców oraz działaniami...

Głównym celem biznesowym kampanii był wzrost świadomości marki za pomocą wdrożenia nowej komunikacji, która rzuca wyzwanie konwenansom kobiecości. Z mediowego punku widzenia wyzwaniem było dotarcie do jak największej ilości osób z grupy docelowej oraz zaangażowanie konsumentek w życie marki. Dlatego kampania przeprowadzana była w telewizji...

Marka wafelków Góralki od dawna ma już ugruntowaną pozycję na polskim rynku. Przyszedł czas na odświeżenie opakowania. Góralki w nowej odsłonie (i tym samym smaku) zawojowały dzięki nam internet. Kreacja:...

Kampania była skierowana do kobiet z dużych miast. Dlatego też wykorzystaliśmy przede wszystkim nośniki outdoorowe typu citylight, LEDy, a także nośniki wewnątrz komunikacji miejskiej. W kolejnych latach kampania podtrzymująca świadomość marki emitowana była w Internecie, głównie na spotach w serwisach VoD, portalach horyzontalnych i pakietach...

Kampania w głównej mierze emitowana była na spotach video: 30 sekundowych spotach wizerunkowych oraz trzech 15 sekundowych promujących różne typy rowerów. Miejsca emisji stricte dopasowane były do trzech różnych grup docelowych przy starannie wybranych placementach w najbardziej popularnych serwisach VoD: player.pl, VOD.pl, Ipla.tv, YouTube oraz...

Kampania odbyła się dwutorowo: na spotach (kampania długofalowa, we wszystkich kinach sieci Cinema City), co pozwoliło wykorzystać potencjał atrakcyjnego wizualnie oraz dźwiękowo spotu, oraz za pomocą wejścia w kobiece wydarzenie kinowe – czyli Ladies Night. Na wydarzeniu, poza emisją spotu w bloku partnerów wydarzenia, zorganizowane zostały konkursy...

Celem działań było wprowadzenie na rynek nowego produktu – serów żółtych w plastrach oraz promocja konkursu związanego z ich zakupem. Postawiliśmy na kampanię spotową na tvnplayer.pl oraz videoad na onet.pl. Do kampanii displayowej wybraliśmy portale o najlepszym affinity index. Jako dopełnienie zastosowaliśmy działania na forach internetowych. Dzięki zastosowaniu...